OKEJ, NU TOG JAG I LITE VÄL MYCKET IGEN!

svininfluensan var väl att ta i lite kanske. för isåfall borde jag blivit sämre idag istället för bättre. mamma hade rätt som vanligt!

har laddat över alla bilder från helgen osv. sen fixat lite ny musik till lurarna. pappa vill att jag ska åka hojj i eftermiddag, får se om jag har krafter till det! men det hade vart skoj. har lite att fixa idag, men om jag hinner ska jag visa er vad jag köpt när vi vart iväg.

här har vi en bild på den berömda zigenarbussen som vi hade till skåne ;) endast 13m lång





pusssss

Kommentarer
Hazal

Diggar verklign din blogg:)

2009-08-02 01:22:57
URL: http://thetwoandonly.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!