MOT SKÅNELANDET!

tina är ute i sista sekund som vanligt, men ändå hamnar hon här. baaad.
ska till skåne idag och vara där nästan hela veckan, beror på vädret. det blir jag, evelina & hennes familj. vi ska till falsterbo och kolla på någon hästtävling, men jag & evelina har andra planer... pardeey ;) som ni förstår blire inget bloggande förrens jag är hemma, eftersom det inte funkar mobilblogga. men ni får stå ut (vilket jag inte tror blir några som helst problem)



skönt att fått vara hemma själv ändå sen i torsdags, men igårkväll var det läskigt. tänkte ringa efter lite manligt sällskap, men icke. menar, det är ju alltid tryggt med en man i huset!?... pappa ringde precis från kusten, han ville att jag skulle flytta på forden (!) så bäst jag går ut och gör det. vilket uppdrag han gav mig liksom, men jag fixar´t.

bäst jag packar vidare efter jag flyttat bilen. hörs i veckan!
pussciaoooo

Kommentarer
A

typ sveriges största hästtävling;) där är det feest!:P

2009-07-13 20:51:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!