BACK ON TRACK

exakt 10dagar sen jag klickade in något inlägg här.... MEN jag har försökt mobilblogga när vi var iväg, men det går bara skriva rubriken, sen nada mer.

i vilket fall som helst, så var vi i uddevalla på VM. tro mig, det var det grymmaste jag gjort på läääänge. tack vare söta elin som valde ut mig & nathalie att vara kranskullor och hålla i 15/5 sec skylten. när vi kom dit (jag, evelina, m+p) så var det äckligt nära en olycka. det var kö upp till banan, vi åkte med husbil+släp och pappa skulle köra över järnvägen, men kön stannade och vi stog med släpet kvar på spåret. då mamma sitter och berättar för pappa hur osmart det var, och TÄNK OM tåget kommer nu & lalala. vad händer? jo, tina hör bommarna klinga och skriker TÅGET KOMMER GÖR NÅT FÖRIHELVETE! NUUU!!! hjärtklappning kan jag lova. pappa fick panik och gasade över på andra sidan vägen, det var på sekunden. annars hade elins nya hoj (2010 års modell!) + tonis hoj blivit mos. förstår att dom bakom i kön blev chockade. tänk att tåget inte går särskilt många gånger om dagen där ute i skogarna, plus att det såg ut som ett x2000. fyfan.

väl framme gick vi till youthstream och hämtade band och fox-kläder till mig. jag & nathalie hade likadana kläder, assnygga! och dessutom fick vi ta med oss dom hem, hur kul är inte det? fick även VIP-band till redbull, där vi åt och pimplade redbull-cola. sen gjorde evelina & jag oss klara och det blev lite partajande med crossboysen. lördag & upp tidigt, jag och nathalie skulle öva på att hålla skyltarna! sen var det heat pågång, och våran nervositet på dagen går nog inte beskriva. men när vi väl stog på startrakan var det bara hur kul som helst! VM liksom och VI "talar om" för förarna och 22 000 personer i publiken hur många sekunder det är tills starten går... på kvällen blev det lite hangaround i depån med crossfolk såklart.

 

söndagen var grymmare. direktsändning på teven och vi var med. nu var det prisutdelning också. fick lite konkurens (?) av några andra brudar, och fick inte göra lika mycket som lovat. men det var kul ändå! jag & nathalie delade ut champange till världens bästa förare. och lille 15-åringen ken roczen + goncalves dränkte mig i champange, tina=dyngsur, men den bjur jag på. det var visst också med på teven, eurosport, hahah.


vi i rosa :) 1:an & 2:an som öste champange på mig!


nathalie; 15sec  tina; 5sec


mer bilder på min FB.

underbar helg!
puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!