31 JULI

hejkon bacon!

dålig jag är på att sköta mitt jobb här tycker jag, men desto bättre sköter jag mitt andra, vilket är lite viktigare. igår jobbade jag det härliga (!) passet 6-15. sen hem, ut till evelina och åt blåbärspaj, sen åkte vi till adam där vi kollade på film och käkade tjockt. filmen var lång, och jag somnade i hans fåtölj, haha. men det var ju inte fel det heller.
har sovit till halv två idag, sa till mamma att jag ville sova ut på min lediga dag så hon inte skulle väcka mig. det vankas fest iväll, 2 st tillochmed, men jag & fröken e är mer sugna på en riktig hemmakväll. har kanske huset för mig själv med.

ska kika runt lite nu, är lite inne på att köpa en ny dator, får se. ska även ta fram systemisen så jag kan ta kort på mina härligheter jag har inhandlat!

PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!