21 juli

hemma några dagar nu, men åker snart igen. ni tänker väl att det var ett jävla farande för fröken dahl, och mycket riktigt, så är det. jobbar ganska mycket nu med, och när jag kommer hem sover jag oftast en stund och sen finns inte orken att blogga riktigt. okej, jag ska skärpa mig.

falsterbo var grymt kul. träffade några stockholmare som vi partade lite osv med, sen blev det stek på stranden och chill i zigenarbussen! evelina och jag hoppade på första bästa buss en dag för att åka in till malmö city och shoppa (vilket var några mil). men vi tog oss dit...OCH tillbaka. ni är lika förvånade som vi.

syster & henke är hemma på besök nu, mamma och pappa har även kommit hem efter nästan 2veckors semester. har fått ha huset för mig själv endel, me like. imorn blire jobb 10-19 sen fira pappsen som fyller år på onsdag!

sova nu? JA
pussNATTI

P.S saknar min söta josie! ♥ D.S

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!