Säg det bara!

jag är allergisk, mot någonting som hinns här i huset, men kan inte lista ut vad. lite jobbigt att ha vaknat upp med svullna ögon de senaste dagarna, och gå runt så. kan vara mammas tusentals blommor som hon tagit in i huset och vägrar ta bort, eller så har vi fått in en katt under soffan. annars är jag allergisk mot norrahammar, det tror jag faktiskt på mest. jag måste alltså bort härifrån.

imorron blir det engelska till 11, sen ska några av brudarna i klassen ner & äta på chili thai, inte helt fel. sen ska jag träffa evelina, vi ska ta tag i våran träning som vi sagt rätt länge nu, grattis till oss.


grabbar, jag bjuder på den.

puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!