Play the game

kom precis hem från ellen! där var brudarna och firade henne, för att hon fyller 17 år om 3 min. pizza, spel, våghals och massa tjat var dagens händelser.

idag jobbade jag, fyfan. kom in tre apor och äcklade sig. "hej gullet, vad söt du är! vad har du gjort i helgen?"  osv.  jag blev irriterad och han sa "och sen vill jag ha en trisslott, då hans kompis frågar om han får välja. "NEJ tyvärrrrr svarar jag, det finns bara 1 kvar. då kläcker han "men om jag vinner, ska vi flytta till ett hus i thailand, bara du&jag." jag tyckte de var så dumma att jag börja skratta och sa "nejdu, det ska vi inte." usch för det folkslaget ibland.

igår åkte jag till erika där linn med var. blev let´s dance, 'dagboken' och spela crash bandicot. de har även tryckt i mig att börja spela detdär spelet igen som man spelade som liten. roligt, jävligt roligt. linn gick sen, och jag&erika satt kvar till 02 och spelade crash och tekken.

natti.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!