Klippning

vi har prov nu, i att klippa hel form. är inte riktigt klar så ska fortsätta efter rasten. idag har vi även lärt oss att klippa uppklippt!

inatt sov jag hos josie min lilla pingla. pappa skjutsa in mig igårkväll och sen blev det filmmys och popcorn. haha, jag delar med mig av den roliga men lite pinsamma händelsen igår: jag & josefin gick till statoil och ville ha popcorn, men eftersom josefin inte har någon mikro så kom jag på idén att vi kunde be honom i kassan poppa dom åt oss! haha, han garvade åt oss, men han gjorde det! bra av oss ;)

imorse gick josefin och köpte nybakta frallor åt mig, hon är bra söt hon!

nu ska vi klippa vidare!
puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!