Inomhuskörning

tjofräs!

idag var det tidig uppgång, hoppade in i duschen halv 8 och därefter åkte jag, mamma & pappa till Vara, i Falköping typ för att se Toni köra. det var crossträning på schemat idag, inomhus. toni, fidde & henke hade hyrt hallen, så jag gick runt och fotade lite som vanligt. jag och toni kom precis hem, vi stannade med fidde & henke och år på donkan på vägen hem. toni och jag testade deras sortiment! haha. nachos, pommes m. krydda, wrap, minimorötter osv. inga hamburgare alltså, och emelie, det har ni gjort bra ;)

snart kommer syster hem. hon ska firas eftersom hon fyllde hela 26 år i torsdags! grattis sis! snart blire semlor alltså!



nu kommer hon!
pussciao

Kommentarer
emelie

hahahaha! woooow, Tina och Toni på Donken. Ojoj säger jag bara! trodde bara MAX existerade för er ;)

2009-01-18 18:08:42
URL: http://emejlie.blogg.se/
tina

hahaha, jo det är sant! jasså? har jag sagt att Max är bättre? ;D

2009-01-18 21:08:21
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!