I will always love you

sitter och har engelska, och jag hungrar sönder. min mage skriker efter chili thai-mat just nu. var nyss på hälsosamtal hos skolaköterskan, tur att jag svarade ärligt på ALLA frågor (!) bra värden, men jag äter för mycket socker, hahaha! inte särskilt förvånande. sen sover jag för lite, men det visste jag ju redan om.
jag saknar min linis, och jag tycker verkligen att du ska ta dig hit nästa helg!

juste, igår fick vi besök i skolan, av emelie, lisa & jonna! mycket trevligt :) de kollade in våra uppsättningar, som inte jag lyckades så bra med.

puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!