I have a dream

tjena grabbar!

igår var jag inne och fixade till kalufsen vid 9. sen träffade jag brudarna på claras som vart ett ärende. sen blev det hem med bussen, gå upp för mördarbacken, och sen göra pannkakor. hann inte så mycket mer, innan jag fick åka in till jobbet. jobbade 15,00-22,10 igår. sen hem, fixa lite inför idag och jag kom nog inte i säng förrens 01.

skönt att se alla mina underbara i skolan igen, idag har vi även börjat med datakunskap, och våran lärare verkar bra. och liksom mina vänners bloggar kommer inte jag heller lägga ut lika mycket bilder pga. det som hänt. tråkigt att man inte ska kunna visa bilder till alla seriösa användare av en dator. men nej, när en patetisk jävla människa förstör så drabbas alla. men du ska inte tro att du kan göra saker och ting ogjort. vi har inte glömt det, och kommer inte göra det heller.

/ tina

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!