Drömmer jag ?

jag har sagt det innan, och säger det igen. min pappa ÄR bäst. mamma med såklart.

jösses! säger jag bara. bad i skolan idag, simmade hela 2000m, sen trampade vatten i 12min, sen var jag helt slut kan jag meddela. har jobbat idag med, till 19. stog och delade ut provsmakning på pasta, och det var döroligt - tro det eller ej! ska göra det imorron med direkt efter skolan slutat.

jag som trodde att jag skulle få fetinglönen, men den där nedrans skatten drar ju hur mycket som helst. vi dissar: att man måste dra så mycket skatt på sina inkomster, och hissar: helgen (emeliehjärtat fyller år!)

nu blir det att kolla på världens bästa film på min nya fina tv. step up såklart!



pussnatti

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!