back on track

tjena grabbar!

sitter hemma själv, mamma&pappa är iväg och kollar på husbilar, toni är i uddevalla & sofie åkte nyss tillbaka till göteborg. dessutom är jag snorig och mina syskon har smittat mig med fetingförskylning. ganska synd om mig som ni kanske förstår. så jag unnade mig en god frukost, och sen ska jag knarka c-vitamin, apelsinjuice så jag blir frisk.



har glömt att säga det, men nyår var riktigt bra. började hos linn, jag var där tidigt, sen kom alla brudarna. sen drog vi vidare till torpa & M.P och firade tolvslaget där. sen framåt 3-tiden kom pappa och hämtade mig & linn. det var riktigt bra, och vi var askalas allihopa!

i helgen har jag sovit hos min käraste, med andra ord evelina. i lördags blev det mys, film & massa tjejsnack. sen i söndags var vi ute & red på hennes hästar, jag tog nisse & hon lill-nisse ;)

nu ska jag ta tag i mitt liv, en promenad kanske? ioförsig är det -10° kallt.
pussciao

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!