Without you

sitter och äter lite lip-plumper nu (!). har precis tagit fram min skidutrustning så jag är finito i backen sen. om det blir vill säga, haha. vi har tydligen lite problem med skjuts. snart kommer pappa hem, och då ska vi sälja bussen :'( min favoritbuss, och inte hann jag få en sista natt med den innan den försvinner, illa! grabben som skulle hämta den var tydligen rätt läcker enligt mi madre, haha. så bäst jag fixar iordning mig nu ;)



om jag inte har skrivit något inlägg på hela morgondagen ligger jag förmodligen på sjukan och tar gärna emot besök!
puss på er! 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!