@ the hotel

kom precis ut från duschen, är ensam på hotelrummet och tänkte fixa iordning mig i lugn och ro. toni och pappa är på banan och mamma shoppar. så jag tar väl bussen när jag känner för det. ja, jag börjar hitta här i danmark, otroligt!

igår gick det inge bra för bror min. det är 6 svenskar med här, men vi fick bara se 2 i finalen, filip och hultman som blev 8:a och 10:a har jag för mig. det är tufft, och jag är aldrig så nervös i mitt liv som varje år han kör här. vad som helst kan hända på sånna banor. goa och fulla danskar med!

nu laddar vi för kvällen!
ciao ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!