Stressad

jag insåg precis att jag har tusen saker att fixa innan vi åker imorron. (ovanligt) bäst vore ju om jag uträttar så många saker som möjligt redan idag. jag har inte ens börjat packa. våran svenskauppgift ska in på fredag, men jag kommer inte ha något internet, så måste få den klar ikväll.

var på FACE innan, hade tid för mina ögonbryn. jag trodde ju de skulle vaxa, men icke. tjejen var snäll, men jag blev inte särskilt nöjd med mina bryn. stora och inte helt plockade. men ska ordna till dom ikväll, bäst att få fixa dom själv. sen åt jag på chili thai med mina damer josefin och linn. där träffade jag även evelinaälskie.

nej hörni, Franz Kafka uppgiften väntar.....
puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!