Skidkväll

kom nyss hem från jobbet, fick jobba över 1 timma. förövrigt har jag bakat hela morgonen, semlor och massor. då lever tina i sin drömvärld, omringad av kakor och gott, haha. ikväll blir det skidkväll som varje år med familjen johansson och ca 100 andra. ska bli mycket trevligt. måste nog sova en liten stund, så jag är uppvilad.

igår var vi hos mandy: jag, linn, josie & felicia, och mandy såklart. blev tacos och massa gott, trevligt brudar!

nu ska jag gå ut och hjälpa pappa i garaget (!), sen sova lite, hörs senare!
pusssss ♥

Kommentarer
Mandy

Aa super trevligt! Haha, ja då var Tina i sin drömvärld va?! :) Ha det så kul ikväll gumman!

2009-02-21 19:42:48
Tina

Ja, de får vi göra om =) haha, jajemen sötnos! ses imorron! <3

2009-02-22 21:54:00
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!