Problemklass? - nej

vi har engelska med två lärare, och ska ha det nu i några veckor framöver. bara för att våran engelskalärare inte går ihop med oss. byt istället för att krångla liksom. jag fattar inget av vad hon säger, så jag har gett upp.
jag, linn & mandy ska snart  till chili thai. kinesmat & efterätt, sen blire semlor. bra av oss! saknar dock min söta josie som gått och blivit sjuk. kryis!



skidkvällen var kanon förresten, och vetni? fröken evelina höglund är riktigt grym på snowboard, se upp i backen när hon kommer! vi trillade i barnliften när vi skulle åka 2 på samma knapplift (!) men vi bjur på den. det är så man har kul. sen trilla jag & linny när vi skulle åka baklänges nerför backen, vi var inte sååå grymma på det visst.

hörs sen!
pussss

Kommentarer
evelina

se upp i backen när evelina kommer för finns en risk att hon kör rakt in er annas. noll koll! ;P

2009-02-24 21:27:53
URL: http://evelinalindas.blogg.se/
Josefin

Saknar min Tina <3

2009-02-26 15:18:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!