I need a big bag with money

madonna eller inte?

blir nog så! syster har 2 biljetter över som jag & evelina nog ska ta hand om. ståplats dock, men i ett par skyhöga klackar och en kikare ska nog även tina dahl kunna se lite av konserten. det är ju bäst tryck med ståplats. man kan inte få allt. konsert i sverige med madonna, det är ju once in a lifetime liksom, man måste ju dit.

förövrigt hade jag tänkt att bli brownie igen..... & jag vet vad ni tänker nu.. sist jag var brownie vara allt jag gjorde att klaga på min hårfärg. men det gör jag nu med, fast på mitt blonda. vafan, jag går frisör, mitt hår kommer få lida resten av mitt liv. blir nog ljusbrunt, har ju lovat att joina emma & co ;)

hej gammal bild. 1,5 years ago


bäst jag ringer höglund och kollar om vi ska på madonna or not.
pussss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!