I´m alive

nej, jag är inte på sjukan, jag har bara inte hunnit meddela er att jag mår prima. skidåkningen igår var skitkul, dock körde jag alldeles för sakta, vågade inte tänja på gränserna så att säga! laddar till lördag istället.. jag & evelina åkte ut med jonas till isaberg där evelina l och alla andra var =)

rosenlundsbadet idag med idrotten. klädsim 1000m var tamigfan det jobbigaste jag gjort. sen lärde mandy mig att dyka och så, jag kunde inte det, & nej, jag är ingen vattengud.
åkte hem & sen kom phille hit =) längesen man träffade honom! blev film och så, trevligt.

kom på att jag har matteprov imon, så måste kolla igenom det.
puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!