Hvor fan laver du? :D

godmorgon. vaknade nyss, behövde sova ut, det var ju en hård helg ;) haha, nejdå.

i lördags gick det bättre för toni, han kom till semifinal, men sen gick hojen sönder, så då var det färdigkört. det blev bara en svensk i finalen i lördags, det var filip som blev 9:a. tillbaka till hotelet och sen blev det ut & äta på donkan. jag, toni, fredd, bengan, tom, filip, steppen och två till :) trevligt.

haha, alla fulla danskar är ju i farten som varje år, och dom kan inte riktigt hålla sina händer i styr. blir lätt att dom råkar hamna på tina's rumpa. synd för dom, för jag gav dom en blick som dödar och dom var inte långt ifrån smäll. haha. det värsta är när de kommer fram och pratar med en, jag som inte fattar danska står bara och håller med, haha. sen var det några som sa "hej tina", och jag hade ingen aning vem dom var, men hejade tillbaka och tänkte att jag kände dom. tills jag kom på att på min teamjacka står det tina, smart (Y) nästa år behöver jag din hjälp emelie! 'hvor fan laver du' ska jag komma ihåg till nästa år :)

ska packa upp och ladda över lite bilder tänkte jag, sen återkommer jag!
ciao / t.dahl

Kommentarer
Anonym

hahaha, vad go du är!

2009-02-09 22:38:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!