Give it all

vet inte vad jag ska säga, men skönt (?) att jag inte var helt ensam om mina tankar i föregående inlägg. kom ihåg, gör alltid det bästa av det värsta.



i lördags var vi i ullared, även sofie var med. köpte egentligen inget värt att nämna där inne, utanför gekås dock,  blev det 3 par skor. kände att jag kunde unna mig det när jag fått min lön, annars har jag blivit en seriös sparare - tro det eller ej! hem och då hade jag klippning för mina syskon!
på söndagen kom linnea, lånade lite kläder och sen fotade jag henne, för att öva lite till fredag! ;) sen åkte jag in till min söta josefin och det blev mys på hög nivå. korvstroganof, chips, godis, kakor osv. och beck. sen sov jag där!

idag hade vi graderingsprov i skolan. jag kände mig osäker, men nöjd med ett VG+ iaf. ner till stan & jobbade på brännan och nu sitter jag bänkad här. måste börja packa, för på torsdag bär det av mot herning, precis som varje år vid den här tiden.

/ T. Dahl

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!