Funhouse

invigning av tropikhuset igår, alltså våran skola. blev lite utav ett fiasko. endast 7 salonger kom dit, och till floristerna kom det 3.. det är illa om jag får säga mitt. våra modeller fick mingla runt där, de såg ut som djur i håret, bilder kommer. sedan var det modevisning med björrrn!!!
jag, mandy & linn fick äran att vara med i JP idag med, någon bild av alla dom 30 han tog borde blivit bättre än de som publicerades.

och jag har börjat komma långt på mitt sparande, det är 5-siffrigt iallafall, bra jobbat fröken dahl. har dock lite skulder att reda ut, men det ska väl inte påverka så mycket.



nu ska jag äta, sen blir det bädden!
pussnatti.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!