Direkt från färjan

blev lite stressigt när jag kom hem, skulle packa och allt ni vet, och tina dahl är inte så snabb på det, så jag hann helt enkelt inte säga hejdå till er innan jag lämnade sverige. nu är vi över gränsen och i danmark. sitter på färjan som tar 4 timmar, så köpte mig lite internet! har spelat upp alla mina cash på enarmad bandit, vilket jävla spel. man kan ju inte gå plus på det.

vid 00 är vi framme på jylland och sen har vi en bra bit att åka innan vi är i Herning. där är det den årliga supercrosstävlingen (stadiumcross) och det är LÄTT den roligaste tävlingen på året. jag har systemkameran och videokameran med, så jag har att göra! dessutom ska jag och mamma shoppa som vanligt fredag & lördag, tävlingarna är ju på kvällen. skitkul med alla fulla danskar som är så goa och glada. dock hade jag behövt ha med mig emelie som tolk, för jag fattar inte språket. har även en liten plan, ska berätta den sen om jag lyckas!

Tryk for at lukke vindue

vi har nog internet på hotelet, så återkommer i dagarna! annars smsa.
PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!