Crazy girls

galen kväll igår!

efter skolan var jag, linn & erika och köpte present till martin som fyller 22. det skulle firas senare i NIK-stugan, men först blev det lite förferre i en lägenhet i taberg. sen fick vi skjuts bort till NIK och det var kul, även att det inte var så mycket folk. josse & rebecka kom senare, och sen var vi i full gång. vid 00-tiden skulle vi bort till nästa fest, där tydligen alla var, men när vi kom dit blev det strömavbrott och festen dog.
vi tog sista bussen hem, och de envisa flickorna josse & rebecka ville ta mördarbacken, trots att jag sa att det kommer vara en isbana.... mycket riktigt, det var ISBANA. alla 3 i högklackat, de som såg oss borde dött av garv. väl uppe i trappan var det värst, var som en skridskois hela vägen, när vi gick några meter, åkte vi ner på rumpan igen! måste tagit oss 1 timma hem från bussen alltså, vilket annars tar 10min. rebecka tog av skorna och använde sina klackar som isdobbar, haha, sen slängde hon sina skor i skogen och gick i strumpor, rätt kallt tyckte hon, vilket jag förstår, för det var minusgrader ute! ;D
det var både glada och sura miner på vägen hem, men nu i efterhand är det kul, jävligt kul!



om en liten stund ska jag till linnea, hon fyller nämligen år idag, GRATTIS! sen blir det vidare till emma och co enligt mina planeringar! ska jobba imon dock, så ikväll blire nog lite lugnare!

PUSS!

Kommentarer
Josefin

Hahah galnaste jag gjort! :D<3

2009-03-01 11:08:27
Rebecka

hahaha vilken kväll !;D

2009-03-01 17:44:24
tina

definitivt det galnaste vi gjort, men också det roligaste ;) vi tar en repris snart igen brudar! <3

2009-03-01 19:51:10
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!