But i know you did

jag börjar nog bli sjuk.
känner mig febrig och rösten slog om idag till att jag nu har jag mansröst. jag får inte bli sjuk nu till herning, det finns inte. jag som aldrig annars är sjuk blir alltid det runt herning varje år. knarkar c-vitamin och ska snart ta mig till bädden, så hoppas det blir bättre imon. då blire min sista gardasilspruta och josies första! sen har jag bokat tid för att färga och noppra mina bryn, haha har sparat ut dom till en hel skog, den bjur jag på. tur att min utväst är borta med, fanns knappt ingen, men egen hårvård idag, och jag fick inte bli brownie för det var för stort projekt, så något ville jag ju göra. josie fick blond utväxt med.

hörni, glöm inte GRATTA LINNY idag!


imorron har vi engelskatest och jag fattar nada. orkar inte lägga min energi på det heller.
kryis på mig, godnatt.

Kommentarer
lina

ska du bli brunettis igen? :)

2009-02-04 15:24:02
tina

det är min tanke, ja :)

2009-02-04 16:52:27
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!