alla <3 dag

vilket också sägs vara alla singlars värsta dag. inte för att den är mycket sämre än mina andra dagar, men klart det hade vart mys med en grabb en dag som denna. men jag har ju redan träffat min man idag (evelina) så jag är nöjd :)

gårdagen var skitkul. jobbade och sen åkte jag till evelina där hennes 4 klasskompisar var. sedan kom johan & hans kompisar. då var det fullt ös ute hos höglund's! mycket trevligt måste jag säga. trött idag, det blev rätt sent. ikväll blir det hänga med linn & co på party, taggen kommer väl såsmåningom :)

nu ska jag ladda ner lite musik till mp3:n, sen börjar det dra ihop sig.
puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!