17 Februari

nya uppfinningen (!)
den bästa lip-plumpern (på tina dahl iallafall), är piggelin (ja, glassen). kan vara så att jag är allergisk, eller vad vet jag. men den funkar på mig, på amanda är det ju morötter som är det bästa!
igår var det fika på claras som gällde. jag, josie, mandy & linny. både mat & fika för min del - som vanligt. alla går & tänker på beach 09 medans tina dahl inte tänker det minsta på VAD hon äter, hon bara äter.

nu måste jag göra klart kafka-uppgiften, blev aldrig av igår. sen leta fram utrustning tills imorron, då blir det skidåkning i isaberg med massa goingar =)

sälen -08


puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!