15 februari

skönt att ha jobbat klart mina dagar för detta lovet nu. dock mindre skönt att lovet är slut. nästa lov kommer jag förmodligen jobba varenda dag, för 2 av mina chefer ska på semester. men det är ju bra, det blir bara mer klirr i kassan. jag som ville till fjällen, men jag får väl nöja mig med skidor på onsdag och lördag :)

igår var det kul. vi var hos westerlund. linn är för rolig. åkte hem vid 01 för att jag skulle jobba, bra där tina.
en piggelin väntar på mig, sen blir det kolla på beck på min fina tv :)



puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!