TILLBAKA

okej, jag skyller på julstressen. illa, jagvet. har ju jobbat ons-sön och sen har det vart släktträff med bowling och grejer. sen är lapplina nere också! så igår va hon, jag, mamma och moster på stan. fick med mig ett par mysiga boots eller vad jag nu ska kalla dom. min kärlek till skor nivet. blev även lite hårfärg och annat smått & gott.

tänkte åka till nässjö idag och hämta min plattång. beställde en ghd från salongen, sen ska jag köpa joico-shampo, så kommer hem ca 2000kr fattigare, men det äre värt. ska försöka hinna träffa dessi med! och snart är det nyår, herregud vad tiden går.

förra nyår..





puss! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!