SVINIS

igår tog även jag den berömda nöffsprutan. jag och evelina va där. haha när jag sitter där, frågar sköterskan; jaha, och du vill ta vaccin mot svininfluensan? haha, nej, mot klamydia. lite dum fråga faktiskt när alla stått och köat.
slutade 14 på praktiken igår, trivs verkligen där. sen åkte jag till evelinas salong, där hon klippte mig en bra bit, med mitt tillstånd såklart.

idag har jag kännt mig hängig, sprutan???.. kom till jönköping med tåget runt 19, sen gick jag bort till solklart. inte trodde man att en barnfamilj hade stället, haha! supertrevliga iaf, dom bytte rör så jag väntade tills min favoritbädd blev klar. va förresten och solade på flahult igår, 18-årsgräns? klarade det ändå, men har solat där i typ 2 år, och nu helt plötsligt får jag inte gå dit? sjukt.



hoppas inte jag är sjuk imon.. måste packa och allt med, på fredag blir det stockholm!
pussnatti

Kommentarer
Desirée

Härlig bild Dahl, hihi <3

2009-12-10 11:07:55
Hanna

haha ja ska kolla det nästa gång jag går förbi, det kan ju vara bra och veta :D! nej det är första gången, går ut två veckor nu i vår det är det enda i ettan. lite nervöst ja blir så blyg när det gäller sånt (: du trivs bra på din plats då ? vart är du föresten ? :) <3

2009-12-10 20:05:44
URL: http://hannaajosefsson.blogg.se/
tina

haha, dessi! vi har fan så mycket värre bilder kan jag tala om... ;) <3

2009-12-11 10:20:41
URL: http://tinadahl.blogg.se/
Desirée

HAHAHHA, jasså :O !? NU BLEV JAG NYFIKEN ;D

2009-12-11 11:32:38

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!