PÅVÄG TILL STOCKHOLM!

sitter på goaste bussen upp till stockholm. bus4you är bäst. trådlöst internet ombord, så fördriver tiden lite med att sitta här. haha, sitter med lurar i öronen, så tänkte ju inte riktigt på att de andra hör om man råkar rapa....(!) de andra goingarna åker tåg, men jag hade aldrig stått ut med dom på tåget, så tur jag tog bussen.. ;) ikväll blir det IDOLFINALEN! sen stannar jag där uppe hela helgen. juste! vi har tydligen bra platser, så glöm inte att kolla om ni ser oss i teverutan!

är asnervös för hur jag ska ta mig till globen, hotellet ligger precis jämte. kan ni tänka er tina dahl, ta sig från centralstationen till globen med metron? juste. shit slltså. mamsen och pappsen tyckte jag skulle ta en taxi, men ska fan klara av detta.

sen säger vi grattis till farbror myntti som fyller år idag!


har med mig modemet, så hörs under helgen :)
PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!