I just love it

dålig uppdatering, i know. i fredags vare takida med emelie, resten utav helgen har jag ägnat åt att jobba. har kommit på hur mycket jag tycker om mitt jobb, underbara människor och underbart jobb. trivs verkligen, och i helgen har det bara vart kul, inte ens jobbigt. macken är bäst. vi bowlade ju och åt julbord med mackengänget i tisdags, så bilder kommer!

 

imorron har jag praktik i nässjö, pratade med min frisörlärare som för övrigt är genomgo. hon har hjälpt mig under helgen med en ny praktikplats, så ska bli skoj imon. ska upp tidigt, så bäst jag kryper ner.

imon fyller min ÄLSKADE år. återkommer imon!

PUSSNATTI

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!