GOTT NYTT ÅR!

kl. 11 va det skridskor på åsasjön, och tina brakade faktiskt inte genom isen, lyckligt nog. kalla som isbitar, åkte vi hem och jag sov en sväng. kan behövas med tanke på kvällens bravader ;) ska till emelie nu och förkröka lite, sen vidare till festen hos ella. där ska vi även käka och så! har ingen fungerande kamera, känner inte riktigt att jag kan ta ansvar för systemkameran ikväll heller, haha. så mina vänner får kirra korten!

ha nu ett GOTT NYTT ÅR! så hörs vi imon, om jag inte är för bakis. dessi sover här med!
festa riktigt nu ikväll ;)



puss


Kommentarer
>!

tönt tina

2009-12-31 17:44:39
tina

du är en tönt grabben ;)

2010-01-01 17:26:45
URL: http://tinadahl.blogg.se/
Anonym

dock inte.

2010-01-01 19:24:32
tina

suris

2010-01-02 01:44:27
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!