GÖTLABORG!










när vi kom ner till götlaborg i lördags, åkte vi till syrran och lämnade våra väskor. sen blev det ner på stan och shoppa. jag köpte givetvis inga julklappar, utan bara till mig själv... på kvällen ville vi ut, men med tanke på att vi inte riktigt har åldern inne hade vi ju noll förväntningar så att säga. träffade madde och co på avenyn, sen hem till stinas killes lägenhet. takvåning på avenyn, säger bara JÄVLAR vilken lya. drack lite vin och tjötade, någon lyckades bli ganska så packad, men vi nämner inga namn här ;) jag som hade fått på mig stilettklackar (som jag verkligen inte kan gå i) tog istället av mig dom och gick i nylonstrumpor mitt på avenyn i typ -15 grader. är förkyld nu som ni förstår, för vi gick nog ute några timmar och letade efter ett ställe vi skulle till. haha, när vi äntligen kom in, beställer dessi en cola i baren, vilket vi haft ganska kul åt nu! men det va kanske tur det ;)


dessi har alla pics från helgen, men ni kan ju få se mina nya skor! kommer förmodligen inte kunna gå en meter i dom, men jävlar vad snygga dom är på hyllan ;)

 

haha, dom klackarna jag hade i lördags vs dom nya. hur ska jag kunna gå i de rosa, när jag inte kan gå i dom svarta? jaja, jag gillar dom rosa iaf.



ska fortsätta städa åt mamsen nu!

PUSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!