GLÖGGMYS PÅ HOTELLET!



kom nyss hem från hotellet. mys med glögg, massvis med gott tilltugg, goa brudar, och julklappar. vi körde paketleken med, och jag fick denna, som man sätter i en blomkruka tror jag:

"I kärleken finns löften men inga garantier"


klippte pappa på salongen idag med, skoj! sen fick jag skjuts av honom hem, och för första gången i tinas liv köpte hon sig en kebabtallrik. ganska så äckligt faktiskt. min mamma påpekade även att jag blivit smalare och att hon tyckte det va fint, hon sa även att jag hade lite väl mycket hull innan. haha, detta fick jag höra efter att jag smackat i mig kebabtallriken! tack lillis dahl.
nu ska jag fortsätta packa! imon blir det avskedsmiddag/partaj för min bästa.

puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!