IDOL, STOCKHOLM.....

kasst av mig att inte uppdatera förrens nu. men när det är praktik är det lite körigt, mina vänner. men nu så..

i fredags väntade mina goingar på stationen, så vi åkte metron tillsammans. tack gode gud för det. dock fixade ju tina allt, precis som resten utav helgen... tillexempel det första hotellrummet vi fick, som luktade rök, och där vägrade jag att bo, så vi fick byta rum. jaja. vi råka hamna jämte agnes i lobbyn med, rättså coolt enligt mig. på kvällen va det ju då IDOLFINALEN! rättså skoj att se, och erik va överlägsen live. vi satt nere på "plattan", men precis så att kameran inte fick med oss..

stötte på en en kändis med, och kändiskåt som jag är... tvingade jag grabbarna till detta:


lördag och då blev det shopping på stockholms gator med mina grabbar. sen mys på hotellet. ni kan ju tänka er att tina bodde som ensam tjej på hotellrummet med 4 grabbar, haha. sen käkade vi och sov typ. och på söndag blev det hemresa. jag har skaffat mig hyfsat bra koll i huvudstaden nu. riktigt rolig helg :)



här har vi herr bagge framför oss också!




kan hända att fler bilder kommer!..
och juste! grattis till mimmi med, några minuter försent, men ändå :)

pussnatti ♥

Kommentarer
Mimmi

Hahaha, tack så mycket Tina ;)

2009-12-17 08:50:08
tina

lugnt bruden! ;)

2009-12-17 22:38:37
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!