Dan före krökardan..

mindre bra att jag lyckats bli snorig lagom till nyår. ska ha ett par pumps imon som jag kommer stapla fram i, sakta och osäkert. det blir man inte varm av = mer förkyld. och imonbitti ska nyårsgänget upp till liksjön och åka skrille. kan ju bli en trevlig resa (!) tina dahl i ett par grabbskridskor som brakar rakt igenom isen efter all julens mat. det ni!

känner mig rikigt ur form också, väldigt osnygg med andra ord! men vi får väl försöka rätta till det med lite spackel imon, och det kan ju sluta precis hur som helst. har vart utan min träning alldeles för länge med. funderar på att sova bort mina bekymmer nu... ja, så får det bli.

nu kan ni kalla mig gnällkärring, om ni vill.

natti!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!