Sista kvällen detta lovet

har jobbat hela helgen, har jobbat varje dag sen i måndags, så jag är trött. men jag trivs! jobbade med matilda idag, och sen diskuterade vi det nya schemat. samtidigt som jag säger att jag tycker jag fått för lite tider så tycker hon att hon har fått för mycket. så hon sa att jag kunde ta alla hennes 11-18 helger. LYCKA. jag blev asglad för att jag fick fler helger, och hon blev asglad för att hon slapp dom. hur bra som helst! vi är ett bra team =)
saknar min josie och jag som vart så orolig för henne innan jag visste vad det var. om jag inte jobbat i helgen hade jag tagit mig till skövde, men fick ingen att ta min tid på jobbet.. kryis gumman!

skola IMON. ska bli skönt att komma tillbaka, blir som avslappning eftersom jag jobbat så mycket under lovet. vet att vi börjar 9 och slutar innan lunch imon. ska bli kul att se alla nya ettor, och på tisdag ska vi styla dom i håret.

nu ska jag ta fram godispåsen och kolla på film, slumdog millionare. sen fixa lite inför imon, sen bädden.
ciaoooo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!