ÖVNINGSKÖRNING

tänkte bara meddela att vi, eller jag tog hem mig och mamma utan några som helst problem! direkt efter jobbet kände jag suget, och ringde mamma. så vi åkte utåt barnarp en sväng, tur att inte fler va ute, haha, nejdå. det börjar släppa nu, och jag som ville ha en automatväxlad bil har nog ångrat mig - det är ju döhärligt att växla.

jobbar 6-15 imon, sen hem och fixa en massa. fick ett trevligt mail från min kära syster med, är lite nyfiken på hennes idéer :)



sova nu, klockan ringer 04.46 (kan aldrig ställa klockan på prick någonting)
natti

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!