Lager 157

har haft en riktigt mysig dag med mammsen. så fort vi lämnade huset frågar hon mig om jag vill övningsköra en stund. fick sticka in på preem och handla en till skylt, och sen på´t. herregud, jag som nästan bara kört pappas automatbil. men det gick bra med mammas bil med, körde nog halva vägen dit, och halva hem. det kändes riktigt bra. ska nog köra lite till med pappa ikväll. handlade inget speciellt, fick med mig en tröja. träffade hanna och vi sprang på varann hela tiden, go tjej detdär, vi förstår verkligen varandra :)

nu ska jag sätta ut min cykel på annons, sen kolla på bilar (!) jag är astaggad till att spara, för jag ska ha en fin bil, annars kan det kvitta. all min lön hamnar på sparkontot, så får jag bara leva på studiebidraget på 1500spänn varje månad. målet är ju en sånhär, fast vit:


pussciao

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!