DET ÄR JU VÄRSTA SURROOOOUNDLJUDET!

haha, pappsen kopplar in min nya hemmabioanläggning. då kan jag spela riktig musik sen, lyxigt, de kostar att ligga på topp. toni ringde precis, han är snart hemma, så ska väl byta ett par ord med han innan läggdags. imorron äre engelska & något med frisör, slutar 15.
kan inte hjälpa det, kollar ifall du är inne på msn, varenda sms jag får sveper tanken förbi, tänk om det är från ... men icke. ibland blir jag matt på mig själv, att jag inte tänker innan jag gör något.

ska hjälpa pappsen nu
puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!