BLONDIE

jobbade glidarpass 9-13 idag, bara för att jag skulle till tandis 13,30. sen träffa evelina och det blev en tur på stan. fick inte med mig något mer än en eyeliner på burk, men den gick på 200spänn. sen fikade vi som ni förstår... sprang förbi salongen och hejade på alla frisörer, de är för goa. sen köpte vi hårfärg... skulle bara lägga i utväxten, men vi tänkte att vi drar i lite på längderna, och.... det blev på tok för ljust. jag envisades med att ha blekningen i längre, så får skylla mig själv. jag som inte vill va sååå jätteblond längre.

såhär söta va vi för några år sedan..........


måste säga grattis till kusinvitamin lina som skaffat lägenhet med!
jobbar 14-19 imon så tänkte ta mig en rejäl sovmorron, och sen ha en riktig ego-dag. ska ringa syster nu!
puss

Kommentarer
Anonym

nawwwww, va söta :P

2009-08-21 18:00:48

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!