Back to school

första dagen avklarad. fick nya saxar, nya hölster, kammar osv. och ettorna får ta över våra gamla.....! rätt OK schema också, sovmorron måndagar och slutar 11 onsdagar, alla andra dagar 8-15. va inne på a6 med linny en sväng, fikade och shoppade en go mjukisdress och en ögonkräm på make up store. lönen som rullar in imorron är ju inte fy skam heller.. sen övningskörde med mamma till taberg och fixade ett till bankomatkort åt mig.

sitter och äter glass, och tror inte jag tål de? för varje gång svullnar mina läppar upp likt ett par siliconpumpade. kanske måste sluta äta glass helt enkelt, och börja motionera mera. ska tänka över saken. la ut min cykel på blocket igår, och kunde nog fått mer för den. ska komma en och kolla på den snart, så innan dess måste jag ut och tvätta den, hur jobbigt är inte det? juste, men värt 800 kanske.

ciao

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!