Nr:2 8 September

kom nyss hem från wicked! åkte in och förmedlade mina planer om helgen, haha. det kommer bli jävligt bra faktiskt. ni får stå ut med att jag kommer tjata om ullevi de närmsta dagarna, men fan vad jag längtar & damn vad kul vi ska ha!
hela denna veckan är kalas. bara tis-tors kvar i skolan. på torsdag följer jag med josefin hem till henne i skövde, där det blir insparksfest med hennes kompisar! sen på fredagen tar vi tåget tidigt till göteborg, går och shoppar & sedan är det ullevi på kvällen! sen åker josie hem, och vi stannar kvar hos syrran & henke, sedan blir det shopping hela helgen!



PUSS!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!