...

var borta & solade innan, ville ju inte se ut som en från vitryssland, så nu ser jag ut från en från afrika istället, not. skolfoto imorron, sitter och funderar på vad jag ska ha på mig.. sånt är jobbigt.
min mamma är bra! hon har köpt biljetter till mig för längesen till björn gustavsson & co när de kommer till jönköping. söt hon är! ska bara försöka få med mig evelina, eftersom vi har pratat om att gå på det =)

nu ska jag plugga, fixa kläder, duscha, fixa brynen... jävlar, det blir ingen tidig läggning idag inte.
/ t. dahl

Kommentarer
Stina

jag ska också se björn! :) fast inte i jkpg ;D

2008-09-24 22:58:02
tina

vad kul :) han är ju grym!

2008-09-25 17:21:49
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!