8 September

gårdagens tävling gick väl mer dålig än bra. men laget slutade 3:a iallafall. toni tog starten och ledde det 2:a heatet, sedan svänger kalle karlsson ut från bandepån och stängde toni, riktigt fult gjort. vill ni läsa mer om det så är det www.tonidahl.se som gäller!
måste även gratulera dig elin till en så bra placering på VM:et i Lierop. 3:a i första heatet & 13 i andra. det slutade med en 5:e plats i årets VM för henne, grattis bruden!

idag i skolan har vi haft hajk (!) mitt ute i skogen var vi. men vi fick sluta vid 12 redan, så det fick duga.

jag har en skitbra idé inför ullevi, bara 4 dagaaaaaar kvaaaar!! min idé kan jag inte berätta än!


PUSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!