6 September

skönt att redan ha jobbat klart för dagen. är seg, trött & fryser, så det blir nog en hemmamysdag med film & så. ska även hinna med en massa annat på min lista:

¤ fixa naglarna
¤ ansiktsmask & peeling
¤ fixa massa tills morgondagen
¤ göra 'jossans köttfärssås' tills imon ;)
¤ film
¤ ut & gå

toni är och tävlar i sösdala idag, och jag är inte med... var ju tvungen att jobba. det är första tävlingen han kör på huuur länge som helst, eftersom han vart skadad i månader. men nu fick jag precis rapport, och han vann första heatet! hoppas det går lika bra i andra =) - nu har jag även fått rapport från andra, han vann det med!
grattis brorsan, det är du värd!



see you later / T.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!