5 September

skola & jobb har vart min dag typ.
skolan gick rätt snabbt, fick sluta mycket tidigare, och det blev jag rikare på ;) tog bussen till jobbet, och jobbade till 19.40, sen kom toni och hämtade mig. sen åkte vi & handlade, eftersom mamma fortfarande är sjuk. har aldrig sett min mamma ha så ont faktiskt, men hon vägrar åka in, jobbar man inom sjukvården själv så kan man tydligen inte det..

nu är jag dödstrött, ska upp och jobba vid 8 imon, så jag ska sova. behöver verkligen sova ordentligt. sen har jag skadat mig med, haha. häromdagen när jag skulle till tåget på morgonen ramlade jag mitt i konsumbacken, med benen åt olika håll typ och skrapsår. kom väl tydligen smuts i, för nu har det varat sig & sånt. sen skar jag mig i fingret på kniven i matsalen innan. klant-tina är i farten!

nu ska jag sova! nattinatti / T.


Kommentarer
lina

hah, lite illa att både din och min mamma är handikappade då :D

2008-09-06 10:02:16
tina

jasså? vad är det med lisa då? :O "/

2008-09-06 13:19:58
URL: http://tinadahl.blogg.se/
lina

hon har nå knas med sitt ben ju. tabletter och kryckor och grejer 8]

2008-09-06 18:51:02
tina

ja juste, men har det inte gått över än alltså? "/

2008-09-06 19:54:58
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!