30 September

i måndags fick vi börja klippa, hur kul som helst var det. efter skolan åkte jag direkt och jobbade.
idag har vi fått lyssna på någon snubbe om internet, dataspel osv. sen blev det jobb idag igen.

imorron är det skola till 11, sen ska jag direkt till jobbet. lite segt, men tänk på pengarna.. mathilda är snäll och jobbar åt mig på lördag iallafall, så att jag kan åka till varberg. hade iofs vart rätt kul att vara på jobbet & baka, det är ju kanelbullens dag då.

måste säga att toni är bäst. häromdagen när jag var depp fick jag en ros, sweet. hur mycket betyder sånt i ett läge som det? huuuur mycket som helst.

ne, nu ska jag sova, godnatt.


man ska inte stänga dörren så, att man inte kan öppna den igen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!